Cosul de cumparaturi

Cosul tau de cumparaturi e gol

Continua cumparaturile

Livrare si Retur

Livrarea

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia.

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor şi Serviciilor şi va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

Termenele de livrare variaza de obicei intre 2 şi 5 zile lucratoare, în functie de locatia produselor şi de adresa de livrare. Rareori, perioada de livrare poate depasi 5 zile lucratoare pana la termenul legal de 30 zile, cu exceptia cazurilor de forta majora, inclusiv cazurile legate de aprovizionare, asa cum sunt ele definite de legislatia în vigoare pe teritoriul Romaniei

Taxe actuale :

Taxa de transport 19,99 lei: pentru orice comanda cu suma totala de pana in 200 lei

Pentru comenzi de minim 200 lei transportul este GRATUIT

In perioade de reduceri sau alte oferte personalizate, pragul pentru livrare gratuita se poate modifica sau dezactiva.

Taxa Retur: Returul se poate trimite prin firma de curierat cu care Lay Condimente colaboreaza, dupa completarea formularului de retur sau trimiterea de catre cumparator a unui e-mail pe adresa  salut@lay.ro  .

Taxa Schimb Colete:  In cazul in care se va alege un schimb de colete, schimb de produse, Lay Condimente SRL va trimite coletul la schimb catre client, iar curierul va cere la schimb coletul pe care il returnati. Acest schimb de colete are o taxa de 20 lei .

NOTA !  Ptr comenzile neridicate sau anulate dupa termenul de livrare , taxa de transport este suportata de Lay Condimente SRL . In cazul in care clientul /a cere retrimiterea coletului, se va adauga si taxa initiala, aferenta coletului , la a doua livrare !

Valoarea maxima a obligatiilor Vanzatorului fata de Cumpărător în cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de Vânzător de la Cumpărătorul respectiv. Penalitatile sau dobanzile sunt excluse.

 

Livrarea se efectueaza prin  curierat rapid, de luni pana vineri, fiind ridicate de catre firma de curierat in termen de 24h/48h ore lucratoare de la confirmarea telefonica a comenzii, de la sediul lay.ro. Nu livram comanda fara o confirmare telefonica sau sms de confirmare din partea cumparatorului. In cel mai scurt timp, dupa plasarea comenzii, un operator lay.ro va reveni telefonic catre cumparator in acest sens. In cazurile in care confirmarea telefonica se incearca in orele in care cumparatorul nu e disponibil, se va trimite un mesaj text catre acesta pt a-l anunta despre intentia de confirmare. Se poate confirma si prin raspuns mesaj text catre numarul apelant. In weekend se fac livrari sambata, la cerere, dar nu in zilele de concediu, legale. In alte conditii, comenzile plasate vineri, se vor livra la inceputul saptamanii urmatoare.

Termenul poate suferi modificari in functie de disponibilitatea stocului sau conditii ce impiedica desfasurarea activitatii curierilor, anuntate de catre firma de curierat cu care Lay Condimente SRL colaboreaza .

In luna decembrie, livrarile pot suferi intarzieri din cauza volumului crescut al comenzilor firmei de curierat cu care Lay Condimente SRL colaboreaza.

In cazul in care o parte din produse sau toate produsele din comanda efectuata de catre cumparator nu se afla in stocul lay.ro sau in stocul furnizorilor, cumparatorul poate opta pentru livrarea in etape stabilita de comun-acord, fara costuri suplimentare de transport, fie pentru anularea comenzii, fara costuri sumplimentare.

In cazul in care unul dintre produse sau toate produsele din comanda efectuata de catre cumparator nu se afla in stocul lay.ro sau in stocul furnizorilor, clientul este notificat telefonic sau prin alte mijloace de comunicare (  e-mail, in cazul in care este furnizat de catre cumparator sau mesaj text), acesta putand opta fie pentru anularea comenzii, fie pentru livrarea la o data ulterioara a comenzii, in functie de disponibilitatea ulterioara a produselor comandate.

 

Costurile de transport

Pot varia in functie de destinatie, de greutatea, marimea si suma coletului . Tarifele de transport sunt stabilite de catre firmele de curierat si pot fi achitate ca suma totala a coletului la primire.  Lay Condimente SRL nu este beneficiarul costurilor de transport.

 

TAXE livrare / retur

Taxele de livrare si retur pot suferi modificari in functie de ofertele primite in baza contractului cu firma de curierat partenera sau in functie de ofertele create de  Lay Condimente SRL , facute publice pe www.lay.ro

 

Taxe actuale :

Taxa de transport 19,99 lei: pentru orice comanda cu suma totala de pana in 200 lei 

Pentru comenzi de minim 200 lei transportul este GRATUIT

In perioade de reduceri sau alte oferte personalizate, pragul pentru livrare gratuita se poate modifica sau dezactiva.

 

Taxa Retur: Returul se poate trimite prin firma de curierat cu care Lay Condimente colaboreaza, dupa completarea formularului de retur sau trimiterea de catre cumparator a unui e-mail pe adresa salut@lay.ro .

Taxa Schimb Colete:  In cazul in care se va alege un schimb de colete, schimb de produse, Lay Condimente SRL va trimite coletul la schimb catre client, iar curierul va cere la schimb coletul pe care il returnati. Acest schimb de colete are o taxa de 20 lei .

NOTA !  Ptr comenzile neridicate sau anulate dupa termenul de livrare , taxa de transport e suportata de Lay Condimente SRL . In cazul in care clientul /a cere retrimiterea coletului, se va adauga si taxa initiala, aferenta coletului , la a doua livrare !

 

Plata se poate face:


- in numerar, la livrare (sistem ramburs).

- prin banca: daca preferati aceasta modalitate de plata, va rugam sa ne anuntati; un reprezentant al Lay Condimente SRL se va ocupa de toate detaliile (factura proforma, confirmare plata etc.) astfel incat comanda dvs. sa fie livrata in cel mai scurt timp. Livrarea produselor se va face numai dupa intrarea banilor in contul nostru. Confirmarea platii poate dura intre 24 si 48 de ore.

- card bancar

 

TERMENI SI CONDITII RETUR:  

 Legea 34/2014 

 ARTICOLUL 9 Dreptul de retragere

Aliniat 1)  Consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere. 

Aliniat 2 )  Perioada de retragere menţionată la alin. (1) expiră în termen de 14 zile de la  ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de consumator, intră în posesia fizică a produselor, în cazul contractelor de vânzare.

Se poate opta pentru :

1.    Returnarea produsului / lor in schimbul altor masuri sau altor produse

2.    Rambursarea sumei pe care Lay Condimente SRL  a primit-o drept plata din partea consumatorului, doar in contul bancar pe care consumatorul il furnizeaza.

OBLIGATORIU :

In ambele cazuri consumatorul anunta telefonic dorinta de returnare a produselor in termenul de 14 zile de la primirea produselor, mentionat in alin.1 .

In cazul returnarii produsului /lor in schimbul altui produs/e , consumatorul va trimite produsul pe care doreste sa il schimbe catre sediul Lay Condimente SRL , mentionat mai jos. Dupa primirea produsului/lor de catre Lay Condimente Srl, se va face o verificare a coletului, apoi revenim telefonic catre consumator ptr confirmarea primii coletului.

 

Schimbul de colete nu este limitat, se poate schimba produsul cu oricare altul, in limita stocului disponibil. Daca exista diferente de sume, se vor calcula si plati de catre consumator sau Lay Condimente SRL , dupa caz.

Pentru rambursarea sumei platite, se va completa formularul de retragere , care va fi trimis la adresa de email: salut@lay.ro

Consumatorului i se va confirma primirea formularului de retragere, si i se vor cere date personale si bancare in vederea ramburasii sumei platite.

Daca formularul de retragere nu se trimite electronic si se alege trimiterea lui prin curierat , acesta se va semna de catre consumator.

Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor, daca acestea prezinta urme de uzura, daca sunt returnate in conditii diferite fata de cele de la primire ( defecte, rupte, etc). In aceste cazuri , ne rezervam dreptul de a nu returna suma platita sau de a o returna partial.

Consumatorul suporta costurile directe legate de returnarea produselor ( taxa de livrare catre sediul Lay Condimente SRL).

Adresa  unde se vor trimite produsele returnate este : Blvd. 1 Decembrie 1918 nr. 1G, sector 3, Bucuresti. Cod Postal 032451 .

Produsele returnate vor fi trimise prin orice forma de curierat doreste consumatorul, NU primim retur prin Posta Romana ! Valoarea rambursului coletului returnat va fi 0 lei . Nu returnam suma platita prin curierat. Dupa primirea coletului , produsele vor fi verificate, iar consumatorului I se va confirma telefonic primirea produselor returnate si datele despre rambursarea platii prin virament bancar .

 

Pentru mai multe informatii , consumatorul ne poate contacta telefonic intre orele 08:30 – 16:30 , de luni pana vineri , sau prin email : salut@lay.ro .